Waskemeer - Haulerwijk met live muziek: Lucas & Gea

De laatste bekerwedstrijd in de poule fase is een heuse derby tegen Haulerwijk. Na een nederlaag tegen NOK en een gelijkspel tegen VV Heerenveen wordt het hoog tijd voor een overwinning voor de equipe van Klaas Zandberg, die zelf met een Haulerwijk verleden ook gebrand zal zijn op een goed resultaat. Gezien de 4-1 overwinning van Haulerwijk vorige week op NOK lijkt dit in ieder geval een perfecte krachtmeting te zijn om te kijken of de teams klaar zijn voor de competitie!

Om deze derbydag van een feestelijke omlijning te voorzien zijn niemand minder dan Lucas & Gea bereid gevonden voor een spetterend optreden na de wedstrijd!

De RIVM reglementen schrijven voor dat er maximaal 250 toeschouwers aanwezig mogen zijn, dus vol=vol. Ook geldt voor iedereen 1.5m afstand houden en gebruik te maken van de zitplaatsen op het terras in de pauze en na de wedstrijd.