Waskemeer kijkt tevreden terug op 35-jarig jubileumfeest

Afgelopen zaterdag heeft het 35-jarig jubileumfeest van onze vereniging plaatsgevonden. Voor de aanwezige (oud)leden, sponsoren, vrijwilligers en andere belangstellenden opende voorzitter Johan Keuning de avond. Naast het terugkijken op het verleden, blikte hij ook vooruit naar de toekomst, waarbij o.a. de realisatie van de nieuwe units en het tweede veld niet onbesproken bleven. De voorzitter benadrukte tevens dat de vereniging alleen bestaansrecht heeft dankzij de inzet van de vele vrijwilligers. Tot slot sprak ook oud voorzitter vd Vlis de menigte toe, waarbij o.a. aangegeven werd hoe de oprichting van de club destijds verliep en hoe hij vol trots de huidige ontwikkelingen volgt. Hierna gaf Keuning het woord aan onze eigen showhost Roelof Reinders die Andy van der Meijde interviewde. Samen bespraken ze de carrière van Andy bij o.a. Ajax, Inter Milan en Everton, waarbij de nodige hilarische en ludieke anekdotes de revu passeerden. De avond werd passend afgesloten met een optreden van Leeuwarder volkszanger Ricky van Daalen, waarna het tot in de late uurtjes gezellig bleef.

Onderstaande foto's zijn door Jaco Jonkman gemaakt.