Wint derdeklasser ODV van vierdeklasser Waskemeer?

Afgelopen jaar wisselden ODV en Waskemeer van klasse: ODV promoveerde op zeer overtuigende wijze naar de derde klasse terwijl Waskemeer noodgedwongen en teleurstellend afdwaalde naar de vierde. Komende zaterdag wil, onze vrienden uit Wijnjewoude kennende, ODV dolgraag laten zien dat ze niet alleen de hoogst spelende maar ook de beste vereniging zijn. Bovendien staat er nog steeds een rekening open uit 2010 toen een uitgespeeld Waskemeer ODV op de laatste speeldag de weg naar het kampioenschap versperde, een rekening die ODV nooit wist te vereffenen.
Na de ruime overwinning in de gezapige derby tegen Donkerbroek afgelopen zaterdag, ziet het er naar uit dat het komende zaterdag wel vuurwerk wordt!
Gaat het ODV eindelijk lukken om de openstaande rekening te vereffenen? We gaan het zaterdagavond om 18.30 meemaken! Na afloop zorgt zangeres Jessy Arjaans voor de muzikale omlijsting!
We zien jullie zaterdag graag langs de lijn!!