Zomertoernooien voor de jeugd

Zomertoernooien voor de jeugd Nu voor de meeste teams de competitiewedstrijden zijn afgelopen is het weer tijd voor de zomertoernooien. Ook dit jaar is er weer een divers aanbod aan jeugdtoernooien geregeld, waarbij alle teams aan twee toernooien deelnemen. De oudste teams gaan zelfs naar een meerdaags toernooi. Zo gaat de JO15 naar het weekendtoernooi bij Leovardia in Leeuwarden, terwijl de JO17 in actie komt op het AB toernooi in Valthermond. Tot slot gaan de JO19-1 en JO19-2 traditiegetrouw naar het Phoenix Kisdorff toernooi in Duitsland om daar hun voetbalkunsten te vertonen! Hieronder staat het complete overzicht van toernooien. Nadere informatie zal door de desbetreffende leiders van de teams verspreid worden.