Zowel Waskemeer 4 alsmede JO19-1 & 2 in het nieuw gestoken

Zowel Waskemeer 4 alsmede JO19-1 & 2 in het nieuw gestoken Afgelopen zaterdag zijn verschillende teams in nieuwe tenues gehesen. Namens de sponsorcommissie stellen wij hieronder de betreffende teamsponsoren graag aan u voor die dit mogelijk hebben gemaakt. Waskemeer JO19-1 en 2 - THT Terpstra Voor Waskemeer JO19-1 en 2 is THT Terpstra te Waskemeer als nieuwe sponsor binnen de club welkom geheten. Het bedrijf dat zich aan de Compagnonsweg 33 te Waskemeer bevindt levert en verzorgt voor de consumentenmarkt complete keukens. Naast keukens kunt u ook bij Terpstra terecht voor kunststofkozijnen, gevelbekleding, dakkapellen en schuifpuien. Kijk voor meer informatie op www.tht-terpstra.nl/. Ook zal later dit seizoen eigenaar Johannes Terpstra met diens bedrijf nader voorgesteld worden in de rubriek 'sponsor uitgelicht'. Waskemeer 4 - Jan van der Veen Autoschadeherstel Sinds het seizoen 2015-2016 is Jan van der Veen Autoschadeherstel de teamsponsor van het 35+ team bij v.v. Waskemeer. Het lopende contract is tussentijds opgebroken en verlengd, waarbij Jan van der Veen Autoschadeherstel ook met het bedrijfslogo op het prachtige nieuwe groene shirt van Waskemeer 4 zichtbaar zal zijn. Naast vakkundige autoschadeherstel, kunt u aan de Tolleane 14 te Wijnjewoude ook terecht voor de in- en verkoop van uw auto. Er staan veelal jonge occasions met relatief weinig kilometers en onderhoudshistorie ter bezichtiging voor u klaar. Eerder stelden wij Jan van der Veen Autoschadeherstel aan u voor in de rubriek 'sponsor uitgelicht', bekijk daartoe de volgende link https://vvwaskemeer.nl/sponsor/jan-van-der-veen-autoschadeherstel-nieuwe-teamsponsor-35/. De voetbalvereniging Waskemeer is vanzelfsprekend beide sponsoren zeer erkentelijk voor het gesloten teamsponsorschap voor de komende jaren en hoopt (wederom) op een prettige samenwerking, voor nu en in de toekomst.