17 april open training: iedereen welkom!

Aanstaande zaterdag 17 april organiseren we een open training voor de jeugd uit alle leeftijdscategorieën uit Waskemeer en omgeving. Naast onze eigen jeugdspelers is hierbij ook juist de jeugd welkom die nog geen lid is van onze vereniging. Op deze manier kunnen ze op een laagdrempelige manier de eerste ervaringen opdoen met het voetbalspel en kijken of het ze bevalt. Neem ook gerust je vriendjes en vriendinnetjes mee, iedereen is welkom! Deelname is geheel vrijblijvend en opgave vooraf is niet nodig. Het enige wat je mee hoeft te nemen zijn sportkleren en een goed humeur! Na afloop van de training zal er voor iedereen wat lekkers zijn. De invulling en tijden van de open training zijn als volgt:
● 14:00 - 15:30: jeugd uit de leeftijdscategorie van 8 t/m 12 jaar.
● 15:30 - 17:00: jeugd uit de leeftijdscategorie van 13 t/m 17 jaar.

Voor meer informatie over deze activiteit of vragen over een eventueel lidmaatschap kan contact opgenomen worden met Joost van Burgsteden (06-49712288 / joost_burgsteden@hotmail.com).

Hopelijk tot ziens op sportpark 't Ald Leger op aanstaande zaterdag 17 april!