Nieuws Home Teams Trainingstijden Besturen Programma Bardiensten Jeugd Contact Inloggen App
dagen
uur
minuten
seconden
40 jarig jubileum

Afgelopen week begon de Leeuwarder Courant haar artikel over vv Waskemeer met de openingszin "topamateurclubs Harkemase boys en ONS Sneek hebben één gemeen; ze hebben allebei minder seniorenteams dan vv Waskemeer". De Leeuwarder Courant schreef een artikel over Waskemeer omdat het ver buiten het dorp was opgevallen dat de vereniging zoveel seniorenteams heeft. En wie had dit 40 jaar geleden in het oprichtingsjaar durven te voorspellen? Wat zouden de oprichters destijds hebben geantwoord op de mededeling dat in 2024 de wedstrijd Waskemeer 6 - Drachtster boys op het programma zou staan? Of dat de roemruchte Ooststellingwerfse voetbalverenigingen De Griffioen en DIO Oosterwolde na hun fusie in 2024 een gezamenlijke seniorentak zouden hebben die kleiner zou zijn dan vv Waskemeer?

Een deel van de antwoorden zullen we op zaterdagavond 16 november krijgen, want één van Nederlands met meest roemruchte sportcommentatoren interviewt op het podium verschillende (oud)Waskemeerleden die in de laatste 40 jaar een rol hebben gespeeld binnen de vereniging. De avond begint op 19.00 en zal na de interview show van Evert ten Napel met een aantal artiesten muzikaal worden omlijst.

De feestavond is voor leden, oud-leden en sponsoren kosteloos. Gezien de te verwachten belangstelling en de beperkt aantal plaatsen is het raadzaam om op te geven middels via onderstaand formulier. Zo ben je verzekerd van een plek.

Telefoonnummer
Aantal kaarten