Bekerindelingen jeugd bekend

Bekerindelingen jeugd bekend Ondanks het feit dat velen nog aan het genieten zijn van het mooie weer en een welverdiende vakantie heeft de KNVB de bekerindelingen voor de jeugd  gepubliceerd. Een overzicht van de indelingen is hieronder te vinden. De bekerwedstrijden zullen gespeeld worden op 1, 8 en 15 september. De loting heeft uitgewezen dat er vele streekderby’s gespeeld gaan worden! Naast de data voor de bekerwedstrijden kunnen ook de volgende data alvast in de agenda’s worden gezet:
  • De jeugdtrainingen beginnen weer in week 34 (vanaf maandag 20 augustus). De precieze trainingstijden zullen z.s.m. verspreid worden door de leiders en via de website.
  • De eerste competitiewedstrijden zullen gespeeld worden op 22 september. De definitieve competitie-indeling zal uiterlijk op 17 augustus bekend worden gemaakt door de KNVB.
Voor nu wensen we iedereen een fantastische zomervakantie en graag zien we iedereen weer op het trainingsveld in week 34!