Bezorgbakker Stoker

Bezorgbakker Stoker Onlangs vierde Bezorgbakker Stoker diens 5-jarig jubileum. Een reden te meer om Bezorgbakker Stoker uit te lichten in deze rubriek. Nadat vader Aize Stoker na jarenlang trouwe dienst stopte met diens werkzaamheden als bezorgbakker, heeft Melle Stoker het bedrijf voortgezet. Sinds 1 januari 2015 wordt in Waskemeer en weide omgeving (± 10 km) allerhande ambachtelijke producten, zoals brood, koek en banket, bij u thuis bezorgt. Daarnaast is het assortiment al snel uitgebreid met Friese klei-aardappelen, verschillende soorten kaas en aardbeien. Ook maatwerk is mogelijk, denk hierbij aan lekkere (ontbijt)manden die als cadeau/verassing kunnen worden bezorgt. De Stoker familie is vanaf het ontstaan van de vereniging betrokken bij de club. Melle Stoker maakte jarenlang onderdeel uit van de eerste selectie en later bij de overige senioren. Ondertussen treedt Melle Stoker in de voetsporen van diens vader, aangezien ook Melle onderdeel uitmaakt van de staf bij de eerste selectie, iets wat Aize Stoker jarenlang heeft volbracht. Dat het voetbal een belangrijk onderdeel vormt binnen de familie blijkt wel nu ook de kroost vaak op het sportpark te vinden is. Het mag dan ook geen verassing zijn dat Bezorgbakker Stoker de club een warm hart toedraagt middels bordsponsoring. Hiervoor is de club de familie Stoker zeer erkentelijk. Meer weten over Bezorgbakker Stoker? Kijk op www.bakkerstoker.nl. Voor contact kunt u bellen met 06 128 35 392 of mailen naar melle@bakkerstoker.nl. Houd voor alle weekaanbiedingen de Facebook-pagina in de gaten.