Corona update 14/10/2020

Gisteravond speelde de JO17 een inhaalwedstrijd tegen Harkemase Boys. Op sportpark De Bosk werd voor de lege tribunes op het hoofdveld een keurige 1-4 overwinning geboekt. Helaas zal dit voorlopig de laatst gespeelde wedstrijd zijn van een team van onze vereniging. Zoals gisteravond aangekondigd tijdens de persconferentie worden zowel de jeugd- als de seniorencompetities voorlopig stilgelegd. Ook komen de seniorentrainingen te vervallen met ingang van woensdag 14 oktober om 22:00. De trainingen voor de jeugd gaan voor nu wel gewoon door volgens het bestaande trainingsschema. Indien hier verandering in komt zullen de teams hierover geïnformeerd worden door hun leiders. Daarnaast blijven de bestaande maatregelen in stand. Dit betekent dat de sportkantine en kleedkamers dichtblijven en er geen publiek welkom is bij trainingen.

De KNVB heeft op haar site (https://www.knvb.nl/themas/coronavirus) een themapagina beschikbaar gesteld waar de meest actuele informatie en nieuws te vinden is. Wij vragen al onze leden de maatregelen op te volgen en de richtlijnen na te leven. Indien er tussentijds wijzigingen plaatsvinden zullen we hierover uiteraard informeren via onze website en social media kanalen.

Alleen samen krijgen we corona onder controle. Blijf gezond!