De jeugd in de regen in actie

De jeugd in de regen in actie Op een nat sportpark ’t Ald Leger kwamen zaterdag twee jeugdteams in actie. Onder leiding van scheidsrechter Zuidema trapte de JO-9 om stipt 9:00 uur af tegen de buren uit Donkerbroek. De uitgedachte tactiek van de leiders Haites en De Boer bleek te werken, waardoor Waskemeer goed uit de startblokken kwam. In een gelijkopgaande wedstrijd lieten beide teams zien over scorend vermogen te beschikken. Uiteindelijk werden de punten verdiend gedeeld (eindstand 4-4) en konden de doorweekte spelers na het nemen van de penalty’s de kleedkamer opzoeken. De JO-13 kwam in actie tegen Zevenhuizen. Na een vroege voorsprong voor Zevenhuizen gingen de manschappen van Bouma en Peeters met een 0-2 achterstand rusten. Na de limonade en aanwijzingen van de leiders kwam Waskemeer een stuk beter voor de dag. In een doelpuntrijke tweede helft viel het kwartje net de verkeerde kant op en werd er nipt verloren met 4-3. Ondanks dit verlies overheerst het goede gevoel en kan met vertrouwen toegewerkt worden naar de laatste bekerwedstrijd van volgende week tegen Bakkeveen (aanvang 8:55 uur in Waskemeer).