Doelman Femko de Vries (Nieuw Roden zo) naar Waskemeer

Waskemeer is zeer verheugd te melden dat Femko de Vries de selectie met ingang van het seizoen 20/21 komt versterken. De pas 26-jarige keeper beschikt over 9 jaar ervaring, aangezien De Vries al op jonge leeftijd in het eerste elftal speelde. Waskemeer was op zoek naar een nieuwe doelman nadat Mechiel van Valen had aangegeven het nieuwe seizoen zijn keepersrol niet meer met zijn drukke werkzaamheden kan combineren. Na enkele plezierige gesprekken waaruit bleek dat de club en de keeper een goede match zijn, heeft de ambitieuze doelman besloten de overstap te maken. Zowel de club als hoofdtrainer Klaas Zandberg zijn hier zeer content mee. De oefenmeester ziet de ambitieuze De Vries als een uitstekende aanvulling op de brede A- selectie die Waskemeer ook het komende seizoen weer heeft. Waskemeer wenst Femko de Vries via deze weg veel plezier en sportieve hoogtepunten toe komend seizoen!

Foto gemaakt door Alex v/d Molen