Nieuws Home Teams Trainingstijden Besturen Programma Bardiensten Jeugd Contact Inloggen App
dagen
uur
minuten
seconden

Eindopbrengst Rabobank clubsupport bekend

Ook dit jaar heeft onze vereniging meegedaan aan de Rabo Clubsupport actie die georganiseerd wordt door de Rabobank Heerenveen - Zuidoost Friesland. Met deze actie probeert de bank haar steentje bij te dragen aan het lokale verenigingsleven en maatschappelijke initiatieven financieel te steunen. Zo heeft  onze club mede dankzij de Rabobank tijdens de voorgaande edities onder meer een jeugdclinic met FC Groningen weten te realiseren, maar ook is er een vergelijkbaar bedrag beschikbaar gesteld bij het plaatsen van de scoreborden.

Nadat het sportpark is uitgebreid naar 2 wedstrijdvelden en een groot trainingsveld, hebben er talrijke vernieuwingen / aanpassingen plaatsgevonden om het sportpark te verfraaien. Binnen de vereniging bestond bij de jeugd de behoefte voor een pannakooi. Dit betreft een een kooi waarin (panna)voetbal wordt gespeeld op kunstgras. Inmiddels is het spaardoel, de pannakooi, gerealiseerd en wordt er al volop gebruik van gemaakt. De opbrengst van de Rabo clubsupport actie, die het mooie bedrag van €382,85 heeft opgeleverd, is dan ook zeer welkom. Bij deze willen we iedereen bedanken die op onze vereniging heeft gestemd!