FC Groningen on Tour VV Waskemeer | Laatste informatie!

Het is bijna zover, op vrijdag 6 mei komt FC Groningen on Tour op bezoek ons sportpark om de clinic Trainen als een FC Groningen Prof te verzorgen! Een dag lang trainen onder leiding van enthousiaste en professionele voetbaltrainers van FC Groningen.

Het trainingsthema van de dag is Passen en aannemen als Laros Duarte. We gaan het passen en aannemen verbeteren, zodat jij nog vaker de baas over de bal bent en jouw medespelers nog vaker kan inspelen. Daarnaast doen we tijdens de dag vele fun- en motorische activiteiten!

De kosten van €15 per deelnemer dienen contant ter plaatste te worden betaald voorafgaand aan de clinic.

In onderstaand bericht is alle benodigde informatie voor FC Groningen on Tour te vinden.

INFORMATIE, TIJDEN EN WEDSTRIJDKAARTEN
Je wordt tussen 09:15 en 09:30 uur verwacht bij de ingang van het sportpark van VV Waskemeer. Hier wordt je opgewacht door trainers van FC Groningen.​ Het adres van het sportpark is: Leidijk 42E, 8434 NC Waskemeer.

De lunch wordt verzorgd door de vereniging. Je hoeft dus geen eigen lunch mee te nemen. Kom in trainingskleding, vergeet geen (regen)jas mee te nemen en eventueel een droog setje kleding. Om 15.30 uur is de training afgelopen en kun je worden opgehaald.

Door je deelname aan FC Groningen on Tour ontvang je twee wedstrijdkaarten voor FC Groningen - Sparta (7 mei 2022). Deze worden op een later moment verstuurd als E-ticket. Met het E-ticket is het mogelijk om extra kaarten bij te bestellen.

VRAGEN, OPMERKINGEN, NOODNUMMER
In geval van nood zijn de trainers op de dag van de training te bereiken via het telefoonnummer 050-5878788. Tijdens FC Groningen on Tour worden, waar mogelijk, foto’s en video’s gemaakt. Deze beelden worden online gepubliceerd. Om volledig op de hoogte te blijven kan je FC Groningen on Tour volgen via Facebook of de Instagram pagina.

Door deel te nemen aan FC Groningen on Tour ga je ook akkoord met de privacy policy van FC Groningen.

Indien er nog vragen of opmerkingen zijn, dan horen wij dat graag. Contact opnemen kan via het emailadres: trainenalseenprof@fcgroningen.nl.

We zien je snel bij FC Groningen Trainen als een Prof!