Finale Leekster voetbalgala

Waskemeer is er in geslaagd de B- finale te bereiken van het Leekster Voetbalgala. Daarnaast zijn de groenhemden nog in de race om op het A toernooi door te dringen tot de laatste 8 teams van het toernooi, waarmee een kwartfinaleplaats kan worden veiliggesteld. Waskemeer heeft 50 toegangskaarten voor de gala-avond op 13 januari a.s. weten te bemachtigen in de voorverkoop. Gelet op deze knappe prestatie, worden deze toegangskaarten gratis aan leden, sponsoren en/of vrijwilligers verstrekt. Tevens wordt er een gratis t-shirt gegeven om Waskemeer extra te kunnen aanmoedigen. Wilt u in aanmerking komen voor deze gratis toegangskaarten, inclusief t-shirt, stuur dan een mail naar theomeijerhof@hotmail.com met je naam, telefoonnummer en/of je de beschikking hebt over een auto. Informatie over het gezamenlijke vertrek vanuit Waskemeer zal spoedig volgen. Wees er snel bij, want wie het eerst komt, wie het eerst maalt, op = op! Mocht je net te laat zijn om één van die 50 toegangskaarten via de club te bemachtigen? De voorverkoop van entreekaarten voor de Gala-avond begint op zaterdagavond 6 januari vanaf 19.00 uur in de grote entreehal van Sportcentrum Leek. Wacht hier niet mee tot de Gala-avond, want de kaarten zijn veelal snel uitverkocht. Toegangsprijzen voor de Gala-avond zijn € 6,- en kinderen t/m 12 jaar € 2,50. Van maandag 8 t/m vrijdag 12 januari zal deze kassa dagelijks van 18.00 - 20.00 uur geopend zijn om entreekaarten aan te schaffen voor de Gala-avond. Zorg dat u erbij bent, want indien de entreekaarten zijn uitverkocht voor de Gala-avond geldt: ‘Vol = vol’.