Nieuws Home Teams Besturen Programma Bardiensten Jeugd Contact Inloggen App

Geslaagd ouder-kind toernooi

Gisteravond vond het langverwachte ouder-kind toernooi plaats bij VV Waskemeer! Een evenement waar zowel ouders als kinderen al weken naar hadden uitgekeken. Het toernooi markeerde de feestelijke afsluiting van het seizoen 2023/2024 en de opkomst was enorm! Vanaf het begin van de avond stroomden ouders, kinderen en andere supporters het terrein op, klaar voor een avond vol voetbalplezier. De teams, samengesteld uit een mix van ouders en kinderen, stonden te trappelen om de strijd met en tegen elkaar aan te gaan. Er werd gespeeld in verschillende leeftijdscategorieën, waardoor iedereen een kans kreeg om te schitteren op het veld. Van kabouters tot JO15; het hele sportpark was vol! Vanaf het begin was duidelijk dat de jongste voetballertjes hun talenten lieten zien terwijl de ouders hun best deden om bij te blijven. Er waren spannende momenten, prachtige doelpunten en zelfs een paar spectaculaire reddingen door de keepers. Het was duidelijk dat plezier voorop stond, maar uiteraard werd er ontzettend fanatiek gevoetbald! Na afloop van de wedstrijden was het tijd voor de welverdiende ontspanning. Er werd verzameld op het terras bij de kantine, waar iedereen kon genieten van een ijsje, hapje en een drankje. De kinderen konden nog even een balletje trappen en zo druppelde het sportpark langzaamaan weer leeg.
Namens het jeugdbestuur willen wij natuurlijk alle kinderen en ouders bedanken voor deze zeer geslaagde avond! We hadden het seizoen niet beter kunnen afsluiten, en hopen natuurlijk iedereen na de zomerstop weer vol enthousiasme op het sportpark te mogen ontvangen. Daarnaast grote dank naar de jeugdleiders en trainers die deze avond mogelijk hebben kunnen maken! Zonder jullie inzet en teamgeest kunnen we zulke prachtige momenten niet realiseren. Heel erg bedankt!