Geslaagde open training op zonnig sportpark 't Ald Leger

Dit weekend stond er een open training op het programma op sportpark 't Ald Leger. Deze training was bedoeld voor jeugdleden en jeugd die op dit moment nog niet op voetbal zit. Voor de eerste groep was het een mooi moment om op zaterdag een balletje te trappen terwijl de tweede groep op deze manier op een laagdrempelige manier ervaring kon opdoen met het voetbalspel. Onder een stralende voorjaarszon werkten de aanwezige spelers in twee leeftijdsgroepen hun training af. Het eerste gedeelte bestond uit een parcours waarbij meerdere oefeningen werden afgewerkt. Hierbij werden de voetbalskills van de spelers getest met o.a. een gatendoek en enkele techniekoefeningen. Na de pauze werd er een partijvorm gespeeld als afsluiting van de training. Als vereniging kijken we terug op een geslaagde open training waarbij de weersgoden ons goedgezind waren!

Onderstaande foto's geven een korte impressie van de geslaagde voetbalmiddag.