Geslaagde sponsorloop en FIFA toernooi voor jeugdteams

Afgelopen vrijdag werd het weekend ingeluid met een FIFA toernooi en sponsorloop voor de jeugdafdeling. Om 15:30 waren de pupillen t/m de JO11 aan de beurt om met de controller in de aanslag onderling wedstrijdjes te spelen. De kantine was voor deze gelegenheid omgetoverd tot een FIFA stadion met vier spelcomputers. Onder luidde aanmoedigingen van toegestroomde ouders en medespelers werd er gestreden om de eer! Tegen 17:00 stond vervolgens de sponsorloop op de planning voor de gehele jeugdafdeling. Ondanks de regen ging het er bloedfanatiek aan toe en stelde iedereen alles in het werk om zoveel mogelijk rondjes en dus geld op te halen! Na de geleverde inspanning zocht iedereen moegestreden de kantine op waar de inwendig mens werd getrakteerd op patat met frikandellen! Hierna was het de beurt aan de JO13 en JO15 om zich te wagen aan FIFA. De avond stond vol van spanning en sensatie waarbij uiteindelijk Aize Stoker als winnaar uit de bus kwam door in de finale te winnen van Kaj Offringa.

Als vereniging kijken we terug op een geslaagde avond! De opbrengst van de sponsorloop zal ten goede komen aan de jeugdafdeling. Voor de deelnemers geldt dat de opbrengst aanstaande donderdag of zaterdag ingeleverd kan worden bij Mirthe de Vegt.