Hervatting trainingen jeugdteams

Na een welverdiende winterstop staat de start van de voorjaarscompetitie weer op de rol. Enkele jeugdteams hebben deze week de draad alweer opgepakt met de trainingen en voor de resterende jeugdteams geldt dat de trainingen volgende week weer zullen starten. Communictie hierover verloopt via de leiders.

Inmiddels heeft de KNVB ook de indeling voor de competities bekend gemaakt. Deze indelingen zijn hieronder te vinden. Het wedstrijdschema zal één dezer dagen door de KNVB gepubliceerd worden. De competitiehervatting voor de JO8, JO10 en JO12 staat gepland voor zaterdag 21 januari, voor de JO14 en JO19 geldt dat zij op 4 februari voor het eerst weer de wei in mogen. Bij deze wensen we alle jeugdteams veel succes!