Hoofdsponsor Waskemeer verlengd

Voetbalvereniging Waskemeer is zeer verheugd te kunnen mededelen dat Auto en bandenbedrijf Jonkman het hoofdsponsorschap met een jaar heeft verlengd. "Vanzelfsprekend is dit heel belangrijk voor de club. In deze moeilijke periode die de club door de Corona crisis doormaakt, is alles wat de financiële stabiliteit van de club bevorderd zeer belangrijk. Bovenal is men binnen de club heel erg blij dat Jaco aan boord blijft, want hij is heel veel meer voor Waskemeer dan de hoofdsponsor", aldus de voorzitter van de sponsorcommissie Theo Meijerhof. Meijerhof doelt daarmee op de enorme betrokkenheid die Jonkman toont richting de club. Zo verzorgt hij als volleerd fotograaf de actiefoto's bij de wedstrijdverslagen van het eerste elftal, maar toont zich daarnaast ook erg betrokken bij de jeugd en andere verenigingselementen. "Daarnaast gaat de samenwerking tussen Auto en bandenbedrijf Jonkman al heel ver terug. Vanaf de beginjaren van de club als bordsponsor, maar inmiddels heeft Jonkman de prominente rol van hoofdsponsor alweer sinds 2008 op zich genomen. En daar is Waskemeer Jaco erg erkentelijk voor", aldus Meijerhof. In deze periode heeft de vereniging, dat volgend seizoen met 9 seniorenteams in de verschillende competities actief is, een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Vanuit de kelder van de zesde klasse komt Waskemeer komend seizoen alweer voor het vierde seizoen in de derde klasse uit. "Als de Corona crisis het toelaat gaan we er met Jonkman op het fraaie tricot weer een mooi seizoen van maken", besluit Meijerhof.