Jan van der Veen Autoschadeherstel - nieuwe teamsponsor 35+

Jan van der Veen Autoschadeherstel is vanaf het nieuwe seizoen 2015-2016 de nieuwe teamsponsor van het 35+ team. Vrijdagavond 25 september jl. werd het volledige nieuwe outfit met trots aan de buitenwereld getoond. Uiteraard was hierbij ook Jan van der Veen zelf aanwezig, welke, samen met het aanwezige publiek, zijn bedrijfslogo op het prachtige groene shirt zag prijken. Vanzelfsprekend is voetbalvereniging Waskemeer zeer erkentelijk voor het gesloten teamsponsorschap voor de komende vier jaar met Jan van der Veen Autoschadeherstel. Zowel op zakelijkgebied alsmede binnen het verenigingsleven, is Jan van der Veen een begrip in zowel Waskemeer alsmede ver daarbuiten. Jan van der Veen Autoschadeherstel is gevestigd aan de Tolleane 14 te Wijnjewoude (9241 WH). Op deze locatie kunt u terecht voor allerhande schadeherstelwerkzaamheden aan uw zakelijke of particuliere voertuig. Aangezien van der Veen zich er van bewust is dat schade altijd erg vervelend is, staan service en kwaliteit hoog in het vaandel. Naast autoschadeherstel, kunt u in Wijnjewoude ook terecht voor de in- en verkoop van uw auto. Er staan veelal jonge occasions met relatief weinig kilometers en onderhoudshistorie ter bezichtiging voor u klaar. Ook kan uw auto tegen marktwaarde (rechtstreeks) van u worden ingekocht. Wanneer men Jan niet zou kennen vanuit de autowereld, dan is het wel als begenadigd acteur bij toneelgroep De Waldploech of als jarenlange betrokkene bij de Beer van Waskemeer. Juist die betrokkenheid met het dorp en het verenigingsleven, heeft er onder meer voor gezorgd dat Jan met veel enthousiasme de vijfendertigplussers wil sponsoren. Uiteraard is er sprake van een wisselwerking tussen sponsor en vereniging, dus mocht u te maken krijgen met een onverhoopte schade, rijdt dan gerust langs de Tolleane voor het opstellen van een schadecalculatie, de koffie staat altijd voor u klaar. U kunt Jan van der Veen ook bereiken op 06-46038467 of per mail jvanderveenautos@live.nl. Dankzij het nieuw gesloten teamsponsorschap met Jan van der Veen Autoschadeherstel, komen de heren ook dit nieuwe seizoen weer uitstekend voor de dag. Al diverse seizoenen treden de oudgedienden van v.v. Waskemeer aan in de 35+ competitie. De strijd zal dit jaar aangegaan worden met nestors van s.v. De Griffioen, s.v. Haulerwijk en v.v. Stanfries. In deze 7x7 competitie, welke op de vrijdagavonden plaatsvindt, behoort de welbekende 90 minuten tot het verleden, zijn er geen pijlsnelle aanvallers met gekleurde schoenen op het veld te traceren, evenmin defensies, welke de buitenspelval tot kunst verheven. Nee, de heren willen graag met leeftijdsgenoten een balletje trappen, waarbij plezier & sportiviteit voorop staat. Gezien het voornoemde, is Waskemeer dan ook erg content dat wij kunnen beschikken over deze welkome aanvulling binnen onze vereniging. Namens de voetbalvereniging Waskemeer, willen wij hierbij Jan van der Veen Autoschadeherstel nogmaals bedanken voor het gesloten teamsponsorschap!