Jeugdsponsoractie groot succes!

Jeugdsponsoractie groot succes! De afgelopen periode heeft onze vereniging meegedaan aan de Poiesz Jeugdsponsoractie, die in totaal acht weken heeft geduurd. Jong en oud hebben hiervoor fanatiek munten gespaard en ingeleverd bij de Poiesz in Bakkeveen. In de laatste tussenstand die bekend werd gemaakt had onze vereniging al ruim 12.000 munten bij elkaar gespaard, maar de eindstand bleef geheim tot afgelopen vrijdag. Toen werd namelijk tijdens het Jeugdsponsorgala in het WTC te Leeuwarden het eindbedrag bekend gemaakt, en natuurlijk was onze vereniging hierbij vertegenwoordigd. Om 17:30 vertrok een afvaardiging naar Leeuwarden om de cheque in ontvangst te nemen. Na een rit van dik een half uur werd er gearriveerd bij het WTC, waar het al een drukte van jewelste was. De presentator van het gala was de in Waskemeer en omgeving goed bekende Tim Douwsma. De avond begon met een optreden van Vinchenzo, die natuurlijk zijn hit “Daily” ten gehore bracht. Daarna nam Tim Douwsma het stokje over, waarna de avond werd afgesloten met een spectaculair optreden van O’G3NE. Maar natuurlijk moest het belangrijkste nog komen, en dat was het ophalen van de cheque. Nadat de spanning werd opgebouwd door het lange wachten bleek dat onze vereniging in totaal bijna 15.000 munten heeft opgehaald, wat geresulteerd heeft in het fantastische eindbedrag van €980,-! Hierna kon met een tevreden en voldaan gevoel de terugreis worden ingezet naar Waskemeer. Al met al kan onze vereniging terugkijken op een zeer geslaagde Jeugdsponsoractie. Met de opbrengst kan onze vereniging hele mooie dingen doen ten behoeve van onze jeugdafdeling. Bij deze willen we iedereen die z’n steentje heeft bijgedragen aan deze actie heel hartelijk bedanken!