Nieuws Home Teams Trainingstijden Besturen Programma Bardiensten Jeugd Contact Inloggen App

JO7, JO9 en JO10 sluiten seizoen af in Roden

Afgelopen weekend kwamen de JO7, JO9 en JO10 in actie in Roden. De JO7 kwam hierbij in actie tegen Zuidhorn, ACV en Roden waarbij de dag uiteindelijk werd afgesloten met een derde plek in de poule. Dit was niet genoeg voor de finalewedstrijden maar er werd niet getreurd want het team kon zich hierdoor extra lang uitleven op het springkussen! De JO9 wist de finalepoule te bereiken door in een poule met TLC en tweemaal Roden bij de eerste twee te eindigen. Uiteindelijk werd in de finalewedstrijd verloren van Roden JO9-2, maar met een tweede plek als eindklassering kan het team meer dan tevreden terugkijken op de dag! Ook de JO10 kende een leuke ochtend waarbij gespeeld tegen enkele teams die fysiek net iets sterker waren, maar met goed veldspel en een flinke dosis spelvreugde kunnen ook de groenhemden van Sinne Jonkman en Mareen Beijert terugkijken op een geslaagde ochtend. Met dit toernooi is de zomerstop aangebroken; we hopen uiteraard iedereen na de zomerstop weer fris en fruitig te mogen begroeten op sportpark 't Ald Leger!