Nieuws Home Teams Trainingstijden Besturen Programma Bardiensten Jeugd Contact Inloggen App

Kaboutertrainingen - sluit ook aan!

Inmiddels is de maand april alweer halverwege en hebben we de afgelopen tijd de vruchten kunnen plukken van het schitterende lenteweer! Ook de kabouters maken dankbaar gebruik van het mooie weer en komen al het gehele seizoen op de vrijdagmiddag in actie op ons sportpark om te trainen. Deze trainingen duren van 17:15 tot 18:00 waarbij de kabouterjongens en -meisjes spelenderwijs kennismaken met de basisbeginselen van voetbal. Lidmaatschap van de vereniging is hiervoor niet nodig en de doelgroep zijn kinderen in de leeftijdscategorie tussen de 4 en 7 jaar. Alle jongens en meisjes zijn bij deze van harte uitgenodigd! Vragen? Neem dan contact op met Joost van Burgsteden (06-49712288).