Koningsdag

Op maandag 27 april as. vieren wij in Waskemeer weer een Koningsdag. De middag start om 13.00 uur met een vrijmarkt bij Dorpshuis ’t Ald Leger in Waskemeer. Vanaf 12.30 mogen jong en oud hier hun spullen uitstallen die ze willen verkopen. Ook het Dorpshuiscafé en het terras zijn open met hamburgertent en gezellige muziek. Voor de allerkleinsten is er een ballenbak. Vanaf 14.00 uur (tot 16.00 uur) start er voor de jeugd van 6 t/m 16 jaar een voetbalparcours wedstrijd met allemaal verschillende soorten voetbal spellen georganiseerd door Voetbal Vereniging Waskemeer. Opgave hiervoor kan vanaf 13.00 uur bij het Dorpshuiscafé. ’s Avonds is er weer voor iedereen de jaarlijkse fietspuzzeltocht door de mooie omgeving van Waskemeer. De fietstocht start om 18.30 uur bij het dorpshuis.