Mitchell Schievels keert terug naar Waskemeer

In de sombere coronatijden toch even een lichtpunt, want komend seizoen zal Mitchell Schievels weer in het groen te bewonderen zijn. De lange technicus kan zijn nieuwe baan lastig combineren met de verplichtingen die voetballen in de eerste klasse met zich mee brengt en heeft besloten volgend jaar bij Waskemeer in de derde klasse uit te komen. Mitchell, die in het seizoen 2017-2018 een koningskoppel vormde met cultspits Bouwe Veenstra, kijkt er naar uit om na een aantal sterke seizoenen in de eerste klasse opnieuw in Waskemeer actief te zijn. Bestuurslid technische zaken Sietze Keuning is zeer verheugd. "Zeker tijdens de tweede seizoenshelft waren Mitchell en Bouwe destijds niet te stoppen, ze maakten elke verdediging helemaal gek. Echt fantastisch dat hij weer terug komt". In deze bijzondere tijden van Corona is het moeilijk voor te stellen dat alles straks weer normaal wordt. "Toch heb ik daar alle vertrouwen in", zegt amateur-viroloog Keuning. "En in het geval dat alles in september weer als vanouds is, staan we er weer gewoon goed op. Het lijkt er sterk op dat, ondanks deze vreselijk demotiverende (corona)periode, deze geweldige groep nagenoeg in tact blijft en daar komt nu een topaanvaller in de vorm van Mitchell Schievels bij." Huidig trainer Klaas Zandberg heeft er na het stilleggen van de competitie alles aan gedaan om de schwung er in te houden en heeft sterk bijgedragen aan het in tact blijven van de moraal van de groep. "Nu maar hopen dat alles snel weer normaal wordt, de hele vereniging heeft er weer zin in!", besluit Keuning.