Nieuwe hoofdtrainer Waskemeer

Het bestuur van Waskemeer is zeer verheugd te melden dat het geslaagd is om Wander Balkema vast te leggen als hoofdtrainer voor het nieuwe seizoen. Balkema fungeerde tussen 2016 en 2020 als hoofdtrainer van Tolbert Leek Combinatie (TLC) en is momenteel werkzaam bij de KNVB als jeugdtrainer. De 27-jarige Balkema (hij was bij de start van zijn trainersfunctie bij TLC 22 jaar!) was bij zijn eerste club zeer succesvol. In 4 jaar maakte Balkema van  vijfdeklasser TLC na twee promoties een stabiele derdeklasser. Een prestatie van formaat. Waskemeer is dan ook zeer content met zijn aanstelling. Vooralsnog ligt de focus op het komende seizoen waarin we hopen dat de afzwaaiende trainer Klaas Zandberg ondanks de coronaperikelen toch de kans krijgt om het seizoen positief af te sluiten.