Poiesz Jeugdsponsoractie

Poiesz Jeugdsponsoractie Dit jaar doet vv Waskemeer weer mee aan de Jeugdsponsoractie van de Poiesz. De actie loopt van maandag 12 februari t/m 8 april 2018. Bij elke €10,- aan boodschappen (exclusief statiegeld) ontvangt u een Jeugdsponsormunt die u in onze koker kunt stoppen, maar er zijn ook wekelijkse aanbiedingen die extra sponsormunten opleveren! Houd hiervoor de Poiesz folder en website in de gaten. De koker voor de Jeugdsponsormunten van vv Waskemeer is te vinden in de Poiesz supermarkt in Bakkeveen. Doet u de boodschappen bij een andere Poiesz supermarkt en wilt u de munten toch doneren aan de club? Dat kan! Het is namelijk ook mogelijk om de munten in de kantine in te leveren. Des te meer Jeugdsponsormunten in de koker worden gestopt van vv Waskemeer, des te meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt geheel ten goede aan de jeugdafdeling van onze vereniging, waarbij onder andere te denken valt aan de aanschaf van nieuw materiaal voor de jeugd. In week 7 (12 t/m 18 februari) zal de Poiesz in Bakkeveen voorzien worden van vv Waskemeer promotiemateriaal om de actie extra onder de aandacht te brengen. Daarnaast zal op zaterdag 17 februari een afvaardiging vanuit de jeugd van onze vereniging in Bakkeveen aanwezig zijn om heerlijke Olympische oranjekoek te verkopen. Deze leveren maar liefst 15 Jeugdsponsormunten op, die dan direct in de koker van de club gedeponeerd kunnen worden! Vanaf 12 februari is meer informatie over de actie, de actuele tussenstand en de voorwaarden te vinden op de website van de Poiesz: link.