Poiesz jeugdsponsoractie 2022

Ook dit jaar doet onze vereniging mee aan de Poiesz jeugdsponsoractie. Ditmaal zijn we als vereniging te vinden in de Poiesz vestiging te Haulerwijk. Door de huidige corona perikelen is deze editie anders dan andere jaren. Zo vindt er geen actieve verkoop plaats door onze vereniging in de supermarkt en komt het Jeugdsponsorgala als traditioneel slotstuk van de actie te vervallen. Gelukkig blijven de overige ingrediënten van de actie wel gelijk ten opzichte van de voorgaande jaren.

Hoe werkt het?
De actie loopt van 14 februari t/m 10 april. Bij elke €10,- aan boodschappen (exclusief statiegeld) ontvangt u een jeugdsponsormunt die u in onze koker kunt stoppen. Deze koker is te vinden bij de ingang van de supermarkt. Doet u de boodschappen bij een andere vestiging van de Poiesz? Geen probleem! Het is namelijk ook mogelijk om sponsormunten in de kantine in te leveren. Elke week zijn er aantrekkelijke wisselende aanbiedingen die extra sponsormunten opleveren! Houd hiervoor de Poiesz folder en de website in de gaten. Meer informatie over de actie, de actuele tussenstand en de voorwaarden is te vinden op de website van Poiesz supermarkten: LINK.

Wat gebeurt er met de opbrengst?
In de huidige corona tijd vormt de Poiesz jeugdsponsoractie een zeer welkom financieel steuntje in de rug. De opbrengst van de actie zal ten goede komen aan de jeugdafdeling binnen onze vereniging. Hierbij valt te denken aan onder andere de aanschaf van nieuwe materialen. De insteek van de actie is simpel. Des te meer jeugdsponsormunten in de koker worden gestopt van vv Waskemeer, des te meer sponsorgeld aan het einde van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. We hopen uiteraard dat dit uiteindelijk gaat resulteren in een fraai eindbedrag waar we als vereniging mooie dingen mee kunnen doen.

Bij deze willen we iedereen alvast hartelijk bedanken voor de steun!