Poiesz jeugdsponsoractie levert €966- op!

Zoals bekend heeft onze vereniging ook dit jaar meegedaan aan de Jeugdsponsoractie van de Poiesz. De afgelopen weken stonden daarom in het teken van het ophalen van zoveel mogelijk jeugdsponsormunten. Om dit te bewerkstelligen zijn er verscheidene promotieacties geweest en op 25 februari waren een aantal jeugdspelers aanwezig in de Poiesz in Bakkeveen om de actie extra onder de aandacht te brengen. Het uiteindelijke eindbedrag werd onthuld op het Poiesz Jeugdsponsorgala wat afgelopen vrijdag gehouden werd in het WTC te Leeuwarden. Met ruim 500 deelnemende verenigingen en €564.000,- te verdelen stond er voor de aanwezigen wel wat op het spel. Tijdens het gala traden meerdere artiesten op, waaronder Stefania, Antoon en Flemming. Naarmate de avond vorderde nam de nieuwsgierigheid naar het eindbedrag steeds verder toe. Tegen negenen werd aan alle onzekerheid een einde gebracht en werd de cheque in ontvangst genomen van de bedrijfsleider van de Poiesz in Bakkeveen. En wat voor een cheque! De jeugdsponsoractie heeft uiteindelijk €966,- opgebracht! Een fantastisch bedrag waar we als vereniging heel blij mee zijn en die ten goede zal komen aan onze jeugdafdeling. Bij deze willen we iedereen die z’n steentje heeft bijgedragen aan deze actie heel hartelijk bedanken!