Poiesz jeugdsponsoractie per direct beëindigd

Door het coronavirus heeft Poiesz supermarkten besloten om de jeugdsponsoractie per direct te beëindigen. In het licht van de huidige situatie wordt het voorzetten van deze actie als onverantwoord beschouwd. Ook het Jeugdsponsorgala zal dit jaar geen doorgang vinden. Een moeilijk maar begrijpelijk besluit gezien de huidige omstandigheden. Poiesz supermarkten keert desondanks €1000,- uit aan elke deelnemende vereniging, waar we ze natuurlijk zeer dankbaar voor zijn. De afgelopen weken hebben vele leden hun bijdrage geleverd aan deze actie door sponsormunten aan ons te doneren. Bij deze willen we iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen hartelijk bedanken voor de steun. Ook willen we Poiesz supermarkten bedanken voor onze deelname. We hopen volgend jaar weer van de partij te zijn!