Poiesz Jeugdsponsoractie resulteert in fantastisch eindbedrag

De afgelopen weken hebben we meegedaan aan de Jeugdsponsoractie van Poiesz supermarkten. Ditmaal was onze muntenkoker te vinden in de Poiesz vestiging te Haulerwijk. Waskemeer en omstreken heeft massaal gespaard voor onze vereniging. Bij elk winkelbezoek was onze koker goed gevuld, wat ook tot uiting kwam in de ranglijst waarbij we uiteindelijk als derde op een totaal van acht deelnemende verenigingen zijn geëindigd bij de Poiesz vestiging in Haulerwijk. En al dit sparen is niet zonder resultaat geweest, want de eindopbrengst van de Jeugdsponsoractie is uitgekomen op €1038,-! Dit is natuurlijk een fantastisch bedrag wat ten goede zal komen aan onze jeugdafdeling.

Bij deze willen we een ieder die zijn of haar steentje heeft bijgedragen en ons heeft ondersteund tijdens deze actie heel hartelijk bedanken!