Rabobank Heerenveen-Zuidoost Friesland nieuwe shirtsponsor pupillenvoetbal

De komende 3 jaar is Rabobank Heerenveen-Zuidoost Friesland de nieuwe shirtsponsor van alle jeugdteams tot onder 13 jaar (voorheen de D's) van v.v. Waskemeer. Vrijdagavond was namens de Rabobank Lia ten Have, regiomanager Ooststellingwerf, aanwezig bij de presentatie van de nieuwe wedstrijdoutfits. Middels het nieuwe sponsorcontract is de Rabobank bereid gevonden om een sportieve impuls te geven aan het jeugdvoetbal in Waskemeer, waarmee eveneens haar maatschappelijke betrokkenheid werd aangegeven. Natuurlijk hoort bij nieuwe tenues ook een fotoshoot die eveneens vrijdagavond plaatsvond.

Via deze weg bedanken alle betrokkenen van v.v. Waskemeer de Rabobank Heerenveen-Zuidoost Friesland voor haar maatschappelijke betrokkenheid bij onze bloeiende vereniging die ons dorp rijk is!