Rianne's Haarmode

In de rubriek “sponsor uitgelicht” stellen wij ditmaal Rianne’s Haarmode aan u voor. De in Waskemeer geboren en getogen Rianne is ongeveer een jaar geleden gestart met een eigen kapsalon. De garage is omgetoverd tot een schitterende kapsalon aan huis. Met ingang van het seizoen ‘23/24 heeft Rianne besloten om de club te steunen middels een sponsorbord. Een reden te meer om deze sponsor in de schijnwerpers te zetten in onze rubriek “sponsor uitgelicht”.

Aan de Bakkeveensterweg 14C is Rianne de Boer sinds vorig jaar gestart met een eigen kapsalon onder de naam Rianne’s Haarmode. Na ruim 17 jaar in het vak te hebben gezeten was zij toe aan een nieuwe uitdaging. In 2022 werd de knoop doorgehakt met als gevolg dat er met behulp van haar partner Geert de Boer een prachtige zaak aan huis werd gerealiseerd. In oktober 2022 zijn de verbouwingswerkzaamheden gestart, waarbij de toenmalige garage is omgetoverd tot een schitterende kapperszaak. Mede door de vele hout- en goudtinten is er een gezellige en knusse kapsalon gerealiseerd. Op de vraag of de startende ondernemer wilde aansluiten als sponsor bij de voetbalvereniging, hoefde het echtpaar de Boer niet lang na te denken. Als ouders van hun voetballende zoon ziet familie de Boer van dichtbij hoe de voetbalvereniging leeft en haar steentje probeert bij te dragen aan de leefbaarheid van het dorp. Wij vinden het erg fijn om als bedrijf de samenwerking te zoeken met een vereniging als vv Waskemeer die de levensvatbaarheid stimuleert in het dorp.

Kijk voor meer informatie op de website: https://rianneshaarmode.nl/

Contact:

tel: +31 (0) 623 483 106

app: +31 (0) 623 483 106

Openingstijden:

Dinsdag 08:45 - 17:30

Woensdag 08:45 - 16:00 18:00 - 20:30

Vrijdag 08:45 - 17:00

Foto van Rens Hooijenga afkomstig.