Seizoenseinde 2020/2021 jeugd

Ook het voetbalseizoen 2020/2021 stond in het teken van het corona virus. Midden oktober werden door de pandemie de voetbalcompetities stilgelegd. Als vereniging hebben we ondanks de geldende beperkingen geprobeerd om onze jeugdleden zoveel mogelijk aan voetballen te laten komen. Zo zijn de trainingen gedurende het grootste gedeelte van het seizoen doorgegaan, hebben we onderlinge toernooien georganiseerd, stonden op Koningsdag de oranjespelen op het programma en hebben we op 12 juni in samenwerking met de KNVB de nationale voetbaldag georganiseerd. Daarnaast heeft de regiocup de jeugdteams de mogelijkheid geboden om in juni nog een paar wedstrijden te spelen. De vier speelrondes stonden garant voor veel doelpunten, spektakel en uiteraard veel spelvreugde! Op die manier hebben we gezamenlijk het seizoen alsnog in stijl kunnen afsluiten. Afgelopen zaterdag hebben de teams de materialen ingeleverd en zijn daarnaast de indelingen voor het aankomende seizoen gedeeld met de spelers. Hiermee is het voetbalseizoen 2020/2021 dan toch echt ten einde gekomen.

Ondanks het feit dat de zomerstop is aangebroken zullen we als vereniging deze periode niet stilzitten. Zo zullen de materialen weer in orde gebracht worden voor het nieuwe seizoen. En uiteraard zullen de werkzaamheden aan het tweede veld ook tijdens de zomer doorgaan. De eerste speelronde van het nieuwe seizoen staat gepland op zaterdag 5 september. De trainingen zullen twee weken eerder direct na de schoolvakanties starten in week 34 (23 t/m 29 augustus). De trainingstijden zullen binnenkort op de site gepubliceerd worden. Daarnaast zal er in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een openingsactiviteit gehouden worden voor alle jeugdleden om het seizoen gezamenlijk af te trappen. Nadere informatie over de datum en invulling volgt t.z.t.

Voor nu wensen we iedereen een hele fijne en zonnige zomervakantie. We zien iedereen graag weer in goede gezondheid na de zomerstop op ons sportpark!