John en Miriam Raven – eigenaren van Quadwise en Raven Produkties Grafisch Projectmanagement Ruim 9 jaar geleden is het echtpaar John en Miriam Raven, woonachtig in Een, neergestreken in Waskemeer met de bedrijven Quadwise en Raven Produkties. De activiteiten vinden tegenover het sportpark ’t Ald Leger plaats aan de Leidijk 1h te Waskemeer. Ondanks dat Quawise herkenbaar is aan het fraaie billboard langs de doorgaande weg, weten weinigen wat zich achterop het bedrijventerrein afspeelt. Een reden te meer om deze trouwe sponsoren nader uit te lichten in deze rubriek.​ ​ Quadwise Nadat de familie Raven vanuit huis in eerste instantie alleen quadkleding via de webshop verkocht, nam het aanbod van quad-gerelateerde artikelen toe en groeide het bedrijf al snel. De vervende quadrijders kunnen dan ook gerust spreken van een uit de hand gelopen hobby. Er werd noodzakelijkerwijs gezocht naar passende bedrijfsruimte die uiteindelijk in Waskemeer gevonden werd in de bedrijfsruimte bij UnitXL. In dit pand hebben John en Miriam een schitterende showroom gemaakt, waarin talrijke quads, kleding en accessoires aanwezig zijn. Quadwise heeft van een viertal verschillende merken het dealerschap en kent daarmee een ruim en gevarieerd aanbod, waarbij ook buggy’s tot het assortiment behoren. Aangezien er sprake is van een diverse doelgroep, is een ieder van harte welkom om zich in de prachtige showroom te begeven. Naast agrariërs die deze behendige voertuigen veelal in hun werk gebruiken, behoren ook particulieren tot de veel geziene klanten die het vrije gevoel op deze quads op juiste waarde schatten. Naast de schitterende showroom is er in het pand ook een grote werkplaats, waarin de reparaties en het onderhoud plaatsvinden. Tevens wordt vanuit het kantoor de webshop beheert die daarmee nog steeds actief is. De webshop is eveneens met het bedrijf meegegroeid. “Ondertussen kent de webshop een aanbod van ruim 25.000 verschillende artikelen” vertelt John Raven die een ruimschootse ervaring heeft in de quadwereld. “Maar geloof ons niet op ons woord, kom eens langs! De koffie staat altijd klaar!” vult Miriam aan. Kortom, wanneer u nieuwsgierig bent geworden of geïnteresseerd bent in quads dan bent u bij Quadwise aan het juiste adres. Kijk op www.quadwise.nl voor meer informatie. Raven Produkties Grafisch Projectmanagement In hetzelfde bedrijfspand bevindt zich tevens Raven Produkties Grafisch Projectmanagement, waarvan John en Miriam Raven eveneens de eigenaren zijn. Met uitzicht op de prachtige showroom van Quadwise, is aangrenzend het kantoor van Raven Produkties Grafisch Projectmanagement gevestigd. Dit bedrijf is een full service grafisch intermediair en reclamebureau. Naast ontwerp en drukwerk (van concept tot eindproduct), verricht dit bedrijf ook copywriting, vertaaltrajecten, beeldretouche en het maken van online toepassingen. Onbewust komt ook u in aanraking met de producten van Raven Produkties. Zij verrichten namelijk al jarenlang de werkzaamheden voor een grote multinational (autobanden producent), waarvan de folders, flyers en informatieborden bij vele autogarages en tankstations aanwezig zijn. Echter, dit bedrijf helpt ook met evenveel passie het MKB (midden- en kleinbedrijf). U kunt hierbij denken aan het drukwerk van folders, maar ook het ontwerpen van bedrijfslogo’s die vervolgens op de werkkleding en de bedrijfsauto terugkeren. Wilt u meer weten over de mogelijkheden, ook wanneer er sprake is van een krappe deadline? Kijk op www.ravenprodukties.nl.