Sponsorloop groot succes!

Sponsorloop groot succes! Woensdag was het weer tijd voor de jaarlijkse sponsorloop van onze vereniging! Traditiegetrouw werd deze gehouden aan het einde van het seizoen. De spelers van de JO9 en JO13 trapten af om 18:00. Iedereen moest een parcours afleggen wat onder andere bestond uit slalommen tussen pionnetjes, penalty’s nemen en pionnen van de deklat van de goal af schieten. Fanatiek deden alle spelers mee want er waren leuke prijzen te winnen voor diegene met de hoogste opbrengst! Voor de moegestreden spelers stond er natuurlijk ranja klaar. Om 19:00 namen de JO15 en JO17 het stokje over en begonnen aan hun sponsorloop. Ook daar werd er enthousiast meegedaan. Na afloop wat het tijd voor de prijsuitreiking. Voor diegene met de hoogste opbrengst per team lag een Puma bal + een vaantje van onze vereniging klaar. Daarnaast kreeg de speler met de allerhoogste opbrengst een tegoedbon voor een shirt van een club naar keuze! Na lang rekenen bleek dat dit uiteindelijk Matthijs Haveman was met een eindtotaal van ruim honderd euro. Hij gaf aan zeer in z’n nopjes te zijn met zijn prijs en dat het waarschijnlijk een shirt zou worden van de Friese trots sc Heerenveen. Hieronder voor de volledigheid alle winnaars: JO9: Joan Boonstra JO13: Matthijs Haveman JO15: Sinne Jonkman JO17: Leon Clemens. Bij deze willen we alle spelers bedanken voor hun inzet tijdens de sponsorloop. Daarnaast natuurlijk ook een bedankje richting alle papa’s/mama’s/opa’s/oma’s en alle andere sponsoren. Uiteindelijk heeft de sponsorloop geresulteerd in een opbrengst van bijna €600,-, waar onze vereniging hele mooie dingen mee kan doen ten behoeve van onze jeugd!