Start seizoen jeugd

Na een langere zomerstop dan gebruikelijk zal volgende week het seizoen 2020-2021 beginnen voor onze jeugdteams. We hopen dat iedereen een goede vakantie achter de rug heeft en dat de spelers weer fris en fruitig hun opwachting kunnen maken op het veld!

Trainingen

De trainingen zullen met ingang van maandag 17 augustus weer starten. De trainingstijden kun je hier vinden.

Wedstrijden

Voor de JO15 en JO17 geldt dat zij deel zullen nemen aan de KNVB beker. De pouleindelingen zijn inmiddels bekend en zijn hieronder te vinden. Het programma is te vinden in de Voetbal.nl app, maar uiteraard krijgen de spelers hier via hun leiders nog meer informatie over. Op zaterdag 29 augustus zullen beide teams het seizoen aftrappen. Voor de JO9, JO10 en JO12 geldt dat hun seizoensstart er iets anders uitziet dan gebruikelijk. De bekercompetitie is voor deze leeftijdscategorieën namelijk komen te vervallen. Verspreid over vier blokken zullen deze teams minimaal 24 wedstrijden spelen, waarbij na elk blok een eventuele herindeling plaatsvindt gebaseerd op de behaalde resultaten. Meer informatie over deze nieuwe competitievorm is hier te vinden: LINK.

We hopen op een mooi voetbalseizoen en wensen iedereen veel spelplezier toe!