Stralende editie ouder-kind toernooi meer dan geslaagd

Vrijdag stond voor de jeugdteams t/m de JO13 een ouder-kind toernooi op het programma. De uitgelezen mogelijkheid voor de spelers om de degens te kruizen met de ouders en om hun voetbalkunsten te vertonen! Onder fantastische zomerse omstandigheden werden de deelnemers ingedeeld in 2 poules. De eerste poule bestond uit spelers/ouders van de kabouters en de tweede poule omvatte spelers/ouders van de JO8, JO11 en JO13. In elke poule waren vier teams ingedeeld waarbij elk team drie wedstrijden speelde. In de kabouter-poule ging team blauw met de titel aan de haal; bij de andere poule was team wit de sterkste. Het slot van het toernooi vormde een wedstrijd waarbij aan de ene kant de spelers stonden en aan de andere kant de ouders. Wat volgde was een waar voetbalspektakel voor de neutrale toeschouwers waarbij het er fanatiek aan toe ging op het veld! Na afloop stonden er ijsjes klaar om af te koelen. Hierna volgde een prijsuitreiking waarbij de winnaars er met een doos Celebrations vandoor gingen. De avond kende echter geen verliezers want voor een ieder lag er een medaille klaar! De avond werd afgesloten met een barbecue waarbij het onder het genot van een hapje en een drankje nog lang gezellig bleef op het terras van de kantine.

Bij deze willen we alle spelers en kinderen bedanken voor hun deelname. Met een opkomst van ruim 60 deelnemers kunnen we met recht spreken van een geslaagde opkomst! Dit in combinatie met de weergoden die ons goedgezind waren maakt dat we als vereniging terugkijken op een succesvolle eerste editie van het ouder-kind toernooi die smaakt naar meer!

Onderstaande foto's geven een sfeerimpressie van het toernooi.