Uitstekende bekerouverture seniorenteams Waskemeer

Waskemeer is, middels de bekercompetitie, bezig met een prima start van het seizoen. Het eerste elftal plaatste zich voor het eerst in jaren weer eens voor de knock-outfase. Twee klinkende derbyzeges waren voldoende. Dat de laatste wedstrijd tegen Veenhuizen een onthutsende nederlaag opleverde heeft als voordeel dat het trainer Haak van het dienstdoende elftal het signaal heeft gekregen dat het nog niet de ideale formatie vormt. Het tweede elftal zit nog in de wachtkamer, maar heeft met 2 gewonnen wedstrijden nog alle kans. Het derde elftal wist ook keurig 2 van de 3 wedstrijden te winnen, maar had de pech dat er met Olde Veste uit Steenwijk een niet te kloppen elftal in de poule zat. Het vierde elftal wist met 3 klinkende overwinning trots de knock-out fase te bereiken. De grootste verrassing kwam van onze vrienden van het vijfde elftal. Na een seizoen zonder overwinningen volgde nu een foutloze exercitie in het bekertoernooi. Voor het 5de een geweldige primeur!

Waskemeer moet het dit seizoen zonder damesafvaardiging in de knock-outfase van het KNVB bekertoernooi doen. Toch kunnen de dames met twee verdienstelijke overwinningen tevreden terugkijken en lijken ze klaar voor de competitie!