Nieuws Home Teams Trainingstijden Besturen Programma Bardiensten Jeugd Contact Inloggen App

Veel enthousiasme over klusweek Waskemeer

Nadat een paar weken geleden een klusweek (15-20 juli) werd aangekondigd om het sportpark weer eens grondig aan te pakken, blijkt het enthousiasme groot. “We zijn erg blij met het enthousiasme van onze leden”, geeft bestuurslid Sietze Keuning aan. “Er is enorm veel te doen, dus we kunnen de hulp van eigenlijk al onze leden goed gebruiken”. De afgelopen jaren zijn er wel kleine groepjes actief geweest die het nodige werk hebben verzet, maar een massale klusdag heeft al jaren niet meer plaats gevonden. En dat is wel weer eens nodig om het allemaal weer spik en span te krijgen voor het nieuwe seizoenstart. “Iedereen die kan, is er denk ik bij. Ik heb een aantal afmeldingen gehad van mensen die op vakantie zijn of om andere redenen echt niet kunnen. Een aantal heeft nog niet gereageerd of nog niet de specifieke data aangegeven maar ik verwacht dat er in ieder geval 80 vrijwilligers een bijdrage leveren tijdens de klusweek”, zo verteld Sietze zichtbaar geënthousiasmeerd door de vrijwillige inzet van de leden. “Ja, daar ben ik ongelofelijk enthousiast over en eigenlijk zelfs wel beetje trots over de geweldige mentaliteit die onze leden tonen. Ik kijk nu al uit naar de afsluiting op de zaterdagavond met bbq en live muziek van Bert Solo. En hoop dat we op dat moment kunnen genieten van een fris en aangepakt sportpark”, zo besluit Sietze.