Voetballiefhebber John Panhuijsen bezoekt sportpark 't Ald Leger

John Panhuijsen uit Amsterdam is een echte voetballiefhebber met een bijzonder doel voor ogen. Al bijna 40 jaar reist hij namelijk in het weekend op zaterdag en zondag kriskras door het land om de thuis- en uitwedstrijden van alle Nederlandse amateurclubs een keer bezocht te hebben. Naar eigen zeggen heeft hij nog 600 amateurclubs te gaan voordat hij alle clubs kan afvinken. In de loop der jaren heeft hij ook al de nodige media-aandacht gehad en was hij o.a.. te zien in Hart van Nederland om over zijn hobby te vertellen. Dit weekend stond een bezoek aan ons sportpark op de planning voor de wedstrijd van het eerste elftal tegen SCN. Reeds om 8:00 was hij onderweg vanuit Amsterdam West om via het openbaar vervoer de reis naar Friesland te maken. Hier was hij reeds voor één uur aanwezig om geen minuut te missen van de voorbereiding en een praatje te maken. Uiteraard hebben we hem van harte welkom geheten op ons sportpark en heeft hij voor zijn verzameling een sjaal en vaantje ontvangen. Daarnaast werd hij ook getrakteerd op een mooie wedstrijd met 6 doelpunten waarbij het eerste elftal met 4-2 aan het langste eind wist te trekken. Na vijfen zette hij weer koers vanuit Waskemeer richting de hoofdstad, waarbij hij voor de zondag alweer vroeg uit de veren moest om af te reizen naar een wedstrijd van Giethoorn. We wensen John veel succes met het behalen van zijn ultieme doel om alle amateursclubs af te kunnen vinken!