VV Waskemeer schittert 2022 in het nieuw!

Na de jaarwisseling zullen alle (!!) teams, van jongste jeugd tot de veteranen, van dames tot en met de heren, in volledig nieuwe wedstrijdkleding aan de aftrap verschijnen. De sponsorcommissie van v.v. Waskemeer is een vijfjarig samenwerkingsverband aangegaan met Voetbalshop Drachten en het kledingmerk Robey. De samenwerking met Voetbalshop Drachten resulteert niet alleen in schitterende outfits, maar ook in extra kortingen voor alle leden bij aanschaf van nieuwe voetbalschoenen in de vestiging in Drachten.

De Corona maatregelen en de realisatie van het training-, en wedstrijdveld zorgen de afgelopen periode voor een enorme financiële impact, waardoor de benodigde investering extra uitdagend is geweest. Mede dankzij de goede samenwerking met bestaande teamsponsoren en enkele nieuwe teamsponsoren kon er een deal gesloten worden met de nieuwe kledingleverancier. Hiermee komen alle teams bij aanvang van de tweede seizoenshelft uitstekend voor de dag, wat voor een grote boost binnen de club gaat zorgen. Graag hadden wij de tenues dan ook tijdens een feestelijke bijeenkomst uitgereikt, maar gelet op de bestaande Corona maatregelen lijkt dit niet realistisch. Het vieren van dit heugelijke feit gaat vanzelfsprekend nog plaatsvinden zodra dit weer is toegestaan. Via de leiders en trainers zal er per team een uitreikmoment gecommuniceerd worden, waarbij tegelijkertijd nieuwe teamfoto’s gemaakt zullen worden.

Bij de realisatie om alle teams in een nieuw tricot te kunnen laten verschijnen, hebben er verschillende wijzigingen plaatsgevonden bij de teamsponsoren. Zo kan de club nieuwe teamsponsoren verwelkomen (Poules.com en HJ Uw Hovenier), heeft hoofdsponsor van het vlaggenschip (Auto,- en bandenbedrijf Jonkman) het contract opengebroken en is THT Terpstra de nieuwe hoofdsponsor van de damesafdeling binnen de club geworden. In de rubriek “sponsor uitgelicht” zullen de komende periode verschillende teamsponsoren in de schijnwerpers worden geplaatst. De teamsponsoren betreffen:

- Waskemeer 1 Auto- en bandenbedrijf Jonkman
- Waskemeer 2 HJ uw hovenier
- Waskemeer 3 Poules.com challenge everyone
- Waskemeer 4 Jan van der Veen Autoschadeherstel
- Waskemeer 5 PK Verhuur & Verkoop
- Dames 1 THT Terpstra Keukens
- Jeugd Nader in te vullen
- Overige senioren Jan van der Veen Autoschadeherstel

Waskemeer wil via deze weg nogmaals alle betrokken partijen ontzettend bedanken voor de uitstekende samenwerking, waarmee wij tot dit schitterende resultaat gekomen zijn!