vv Waskemeer start met voetbalschool

vv Waskemeer start met voetbalschool Met ingang van aankomende woensdag 26 september start onze vereniging met een voetbalschool voor de jeugd! Deze staat onder leiding van een oude bekende, want niemand minder dan Freddie van der Velde zal hierin de leiding nemen. Het feit dat de voetbalschool op woensdagavond plaats vindt heeft als gevolg dat de trainingstijden voor sommige teams gewijzigd zijn. Hieronder is het nieuwe schema te vinden met ingang van aanstaande maandag 24 september. De JO8 traint nog steeds samen met de kabouters op de vrijdagmiddag. De JO10 en JO12 hebben de maandag als vaste trainingsdag en zullen daarnaast deel gaan nemen aan de voetbalschool op woensdagavond. De overige jeugdteams (JO15, JO19-1 & 2) houden de dinsdag en donderdag als vaste trainingsdag en hebben op de woensdagmiddag de mogelijkheid om deel te nemen aan de voetbalschool. Voor de seniorenteams zijn de trainingstijden gelijk gebleven. Voetbalschool Met ingang van dit seizoen biedt onze vereniging haar jeugdleden op de woensdagmiddag een voetbalschool aan. Deze trainingen zullen gegeven worden door Freddie van der Velde, die vorig jaar nog actief was als speler in het eerste elftal, maar dit jaar de overstap naar zijn oude club vv Roden heeft gemaakt. Hij heeft het echter dusdanig naar z’n zin bij vv Waskemeer dat hij heeft aangegeven als jeugdtrainer actief te willen blijven. We zijn blij dat Freddie ook aankomend seizoen verbonden is aan onze vereniging. Freddie is een echt voetbaldier en inmiddels al jarenlang actief in de selectieteams van vv Roden en Waskemeer. Daarnaast is hij aanvoerder van zaalvoetbalclub Leekster Eagles, die uitkomen op het één-na-hoogste niveau in Nederland. In januari heeft de JO15 als teamuitje al eens een wedstrijd van Freddie bezocht in Leek (zie onderstaande groepsfoto). Op dit moment is hij herstellende van een blessure die hij begin dit jaar heeft opgelopen. Freddie heeft de afgelopen jaren de nodige ervaring als voetbaltrainer opgebouwd. Zo is hij mede-oprichter van een zaalvoetbalschool in Noord-Nederland en is hij meerdere jaren als jeugdcoördinator actief geweest bij vv Roden. We hebben er daarom alle vertrouwen in dat deze zeer technisch onderlegde voetballer met al zijn ervaring onze jeugdspelers zeker de nodige voetbalvaardigheden en techniek kan bijbrengen. Bij deze wensen we Freddie heel veel succes! JO15 op groepsfoto met Freddie tijdens het teamuitje vorig seizoen.