VV Waskemeer website update

Net als de club zelf is de site van VV Waskemeer continu in ontwikkeling. Zo zijn in de laatste update een aantal zaken toegvoegd.

Als eerste zijn er nu 2 MVP (Most Valueble Player) klassementen op de homepage te zien. Hierin worden alle doelpunten en assists opgeteld. Deze zijn nu gesplitst in de senioren en junioren, zodat er aan het einde van het seizoen 2 meest waardevolle voetballers kunnen worden uitgeroepen. En aangezien de assist net zo belangrijk is als de goal, worden beide opgeteld voor een totaalscore.

Nu Waskemeer 7 seniorenteams in een volledige KNVB competitie heeft spelen en iedereen graag wil weten wie nou het best presteert, zijn alle teams nu in een onderlinge VV Waskemeer competitie gezet waarbij de eerste 20 wedstrijden van de competitie mee zullen tellen om te kijken wie zich een jaar lang het beste team van Waskemeer mag noemen. Momenteel gaan de All-Stars van Waskemeer 5 aan kop, met 6 uit 2 en een +5 doelsaldo!

Als laatste is aan de verslagen een optie toegevoegd om met de quote van de dag te komen. Via deze weg willen we dus alle verslaggevers vragen op zoek te gaan naar de meest spraakmakende quotes in en om de wedstrijden.