Waskemeer doet mee aan Rabo ClubSupport actie

Jouw stem kunnen we dus heel goed gebruiken! Hoe kun je stemmen? Stemmen is gratis!

• Log in op jouw Rabobank-app of op via de Rabobank website. Ga naar ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap*’, klik op Rabo ClubSupport.
    * Ben je nog geen lid dan kun je via ‘Lidmaatschap’ in één minuut gratis lid worden’, daarna zie je de optie ‘Mijn lidmaatschap’.
  • Zodra je dit hebt gedaan ga je naar de volgende stap: Je moet dan 5 verenigingen of stichtingen selecteren waar je denkt op te gaan stemmen. 1 daarvan is natuurlijk Voetbalvereniging Waskemeer. Indien je dit hebt gedaan ga je naar de volgende stap waarbij je jouw 5 stemmen mag verdelen. Van deze 5 mag je bijvoorbeeld 2x kiezen voor Voetbalvereniging Waskemeer. De overige 3 stemmen kun je verdelen over de andere 4 gekozen verenigingen of stichtingen.

Doel van vv Waskemeer is de realisatie van een kabouterveld voor de jongste jeugd binnen de vereniging.

Alvast bedankt voor jouw steun!