Waskemeer geniet na delicatessen van Willem de Jong van vrij paasweekend

Voor Waskemeer 1 geen voetbal in het paasweekend dit seizoen. Na de belangrijke overwinning  van afgelopen zaterdag die ervoor zorgde dat de akelig dichtbij gekomen degradatiestreep weer iets verder uit het zicht verdween, werd er afgelopen week ondanks het voetbalvrije weekend in zicht toch scherp getraind. De week werd afgesloten met delicatessen na de training die werden verzorgd door Willem de Jong. Dat hij zich hiervoor enorm had uitgesloofd werd door de selectie ten zeerste gewaardeerd. Komende week staat de wedstrijd tegen VVK op het programma, die hebben aangekondigd met een bus vol naar Waskemeer af te reizen. Daarmee is een spectaculaire gezellige derde helft met vanzelfsprekend live muziek gegarandeerd!