Waskemeer verwelkomt Dennis Hardenbol in eerste selectie

Met ingang van het seizoen 20/21 komt de 27-jarige Dennis Hardenbol de selectie van Waskemeer versterken. Behoudens een uitstapje bij v.v. Bergum, is de dynamische middenvelder jarenlang een vaste waarde in het eerste elftal van v.v. Drachten geweest. Uitgerekend in het seizoen ‘14/15 waarin Hardenbol voor eersteklasser Bergum uitkwam, werd een oefenwedstrijd in en tegen Waskemeer afgelegd die Hardenbol nog altijd bijgebleven is. Een hard werkend Waskemeer wist gelijk te spelen (respectievelijk 2-2). Onderlinge contacten brachten Hardenbol bij Waskemeer. Na enkele plezierige gesprekken te hebben gehad en diverse trainingen met de eerste selectie in Nieuw Allardsoog te hebben afgelegd, bleek er sprake te zijn van een goede match. “Waskemeer is een club in beweging. Daarnaast is de gretigheid van de selectie om in het nieuwe seizoen te presteren gecombineerd met de gezelligheid na afloop mij in positief opzicht opgevallen”, aldus Hardenbol. Naast de club is ook hoofdtrainer Klaas Zandberg zeer verheugd met de komst van de ervaren middenvelder die regelmatig een doelpunt weet mee te pikken. Naast een kwaliteitsimpuls kan ook jong talent zich in de selectie aan Dennis optrekken. Waskemeer wenst via deze weg Dennis Hardenbol veel plezier en sportieve hoogtepunten toe tijdens het nieuwe seizoen!

Foto door Harry Blokzijl gemaakt.