Winnaar mutsenverkiezing bekend!

Winnaar mutsenverkiezing bekend! Vanwege het grote succes van de clubsjaal en vaantje hebben we onlangs besloten om de vv Waskemeer merchandise lijn verder uit te breiden met een warme wintermuts. Hiervoor hebben we 6 ontwerpen geselecteerd en deze via een poll aan onze leden voorgelegd. Dit bleek een groot succes, want er zijn meer dan 100 stemmen uitgebracht! Hierbij was het een nek-aan-nek race tussen ontwerp 2 en ontwerp 4, maar uiteindelijk kwam muts 4 met 49 stemmen toch als winnaar uit de strijd van de mutsen-'battle'. Inmiddels hebben we de bestelling geplaatst en de verwachting is dat de mutsen halverwege november leverbaar zullen zijn. Hierdoor zitten onze leden er ook warmpjes bij tijdens de koude wintermaanden! Daarnaast hebben we nog 50 extra clubsjaals bijbesteld, welke vanwege het doorslaande succes van vorig jaar uitverkocht waren. Ook deze zullen halverwege november beschikbaar zijn. Nadere informatie over de levering en een heuse Sinterklaas aanbieding volgen binnenkort!