Bekerindeling overige senioren, dames en jeugd bekend

Bekerindeling overige senioren, dames en jeugd bekend Nadat de KNVB in juli de bekerindelingen voor het eerste en tweede elftal al had gepubliceerd (kijk daarvoor hier) zijn gisteren ook de bekerpoules van de overige teams bekend gemaakt. De volledige indeling is hieronder te vinden. De loting heeft enkele leuke affiches opgeleverd. Zo speelt Dames 1 de derby tegen sv Haulerwijk, komt de JO11 uit tegen streekgenoten RWF, Oerterp en ODV en mag de JO17 aantreden tegen buurman Bakkeveen. De bekerwedstrijden zullen gespeeld worden op zaterdag 31 augustus, zaterdag 7 september en zaterdag 14 september. Het wedstrijdschema en de bijbehorende speeltijden zullen binnenkort te vinden zijn in de voetbal.nl app van de KNVB. Door recente berichtgeving vanuit de gemeente over het gebruik van de sportvelden in verband met de droogte is de startdatum/locatie voor de trainingen nog ongewis. Informatie over de start van de trainingen volgt spoedig via de leiders/trainers van de betreffende ploeg.